HASAR ONARIM

Sigorta şirketleri için KASKO hasar ihbar süresi 5 gün ile sınırlıdır. Bu sebeple, aracınızda hasar oluşması halinde, bu sürenin aşılmaması gerektiğini, aksi halde hasar onarımının kabul edilemeyeceğini unutmayın. Sigorta işlemleri için gereken evrakları tamamlayarak, hasar işlemlerinin yapılacağı servise teslim etmeniz yeterlidir.

HASAR ONARIM İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR

– Anlaşmalı Kaza Tespit Tutanağı

– Polis tutanağı (Aslı gibidir onaylı)

– Alkol raporu (Aslı gibidir onaylı)

– İfade veya görgü tanığı tutanağı (Aslı gibidir onaylı)

– Beyan

– Ehliyet fotokopisi

– Ruhsat fotokopisi

– Varsa oluşan hasarı ve kaza anını gösteren fotoğraflar

1

444 5 803 numaralı 7/24 Acil Yardım Hattı’nı arayın ve uzman ekibimizi hasar durumunuzla ilgili bilgilendirin.

2

ATB Filo’nun anlaşmalı hasar onarım merkeziyle iletişime geçin ve randevunuzu alın. Eğer şehrinizde anlaşmalı hasar onarım merkezi yoksa gerekli yönlendirme için bizimle iletişime geçin.

3

Aracınızın hasar tipini bize bildirmeyi unutmayın.

1) Çarpma & Çarpışma
2) Çalınma
3) Cam Kırılması

4

Zaman kaybetmeden hasarınızla ilgili size özel bir dosyanın oluşturalım.

ARIZA ONARIMI

Aracınızı kullanırken, arıza ikaz göstergelerinden birinin uyarı vermesi halinde, güvenliğiniz için beklemeden ATB Filo’ya haber vermeniz gerekmektedir. Mesai saatleri arasında 444 5 803 numaralı telefondan ATB Filo Operasyon Merkezine, mesai saatleri haricinde ise 444 5 803 numaralı 7/24 Acil Yardım Hattına ulaşabilir ve aracınızdaki arıza ile ilgili yardım alabilirsiniz. İlgili ekibimiz, arızanın çözümüne yönelik gerekli yardım ve yönlendirmede bulunacaktır.

Plaka ve Ruhsat Kayıp İşlemleri

Aracınızın plaka veya ruhsatını kaybetmeniz halinde işlemlerin sorunsuz yürütülebilmesi için mesai saatleri arasında 444 5 803 numaralı telefondan ATB Filo Operasyon Merkezine ulaşabilirsiniz. Gerekli yönlendirmeyi ekibimiz yapacaktır. Plaka ve ruhsat işlemlerinden doğacak tüm masrafların tarafınıza yansıtılacağını hatırlatmak isteriz.